Důležité informace
Kalkulace
Individuální kalkulace slouží k upřesnění základní ceny zakázky dle zákazníkem stanovených parametrů. Výsledná cena je vždy účtována dle skutečných nákladů. Zákazník bere na vědomí, že od něj může být vyžadována záloha vyšší, než je částka kalkulace zakázky. Vyhotovení Individuální kalkulace samo o sobě neznamená závazek pro dodavatele služby zakázku uskutečnit. Závazek dodavateli služby vzniká až v momentě výslovně dohody se zákazníkem a složením první zálohy (dle proforma faktury). Druhá záloha bude složena do výše kalkulace (případně vyšší) v momentě provedení nakládky. Veškeré konkrétní podmínky využití služeb Autodoprava Jiřík, kterou provozuje JEDNARADA s.r.o., IČ 17496616, se sídlem U Flory 2854, 43801 Žatec, jsou součástí všeobecných obchodních podmínek společnosti. Individuální kalkulace se vyhotovuje pouze jako originál, přičemž šířit lze elektronickou kopii službou sms/whatsapp nebo e-mailem, avšak jen se souhlasem vyhotovitele.
Časté dotazy
1. Nemluvím česky. Domluvíme se anglicky?
Ano, domluvíme. Telefonicky i e-mailem. Navíc všechny písemnosti jsou k dispozici také v anglickém jazyce.
2. Potřebuji stěhování do/ze země, která není uvedena na vašem seznamu, jak to zařídit?
Naše služby jsou určeny pro zákazníky, kteří se stěhují v regionu, který kryje pojistka. Jsou místa, která pojišťovna má ve výluce a my toto respektujeme. Kontaktujte nás, zkusíme připravit alternativní řešení.
3. Proč používáte na stěhování vypůjčená auta?
Nikdy nás nenechali ve štychu. Půjčovny mají výborná pojištění, autorizovaný servis vč. náhledu do servisní historie, garanci věku vozu (ne starší než 4 roky). Z vlastních zkušeností víme, jak náročné je držet vozový park ve 100% kondici, proto odbornou práci necháváme odborníkům, my se věnujeme stěhování.
4. Jakou nosnost mají Vaše vozy? Co se do nich vejde?
Používáme širokou paletu vozů, od menších dodávek až po nákladní automobil typu plachta 10 palet. Přibližně 20m3 prostoru a až 1100 kg nákladu je limit. Naložit lze standardní byt 3+kk v tomto složení:
40 nepřetížených krabic, dvoulůžko vč. matrace, 2 jednolůžka vč matrace, jídelní stůl a židle, pračka, 2 skříně, 2 komody, dvojsed a křeslo. Další náklad lze uložit podle toho, jak je štosovatelný.
5. Lze u Vás zapůjčit obalový materiál?
Vozíme s sebou vždy bublinkovou fólii, stretch fólii, kartony na proklad a starší textilie. Na místě poskytneme služby balení. Na žádost s sebou přivezeme i papírové kartony a vakuové pytle, není však možné je zapůjčovat.
6. Okolnosti mého stěhování se změnily. Lze posunout termín?
Dejte nám vědět co nejdříve. Okolnosti provázející stěhování a jeho přípravu se mění. Vyžadují individuální řešení. Obchodní podmínky myslí na spoustu situací, ale nejdůležitější je věc řešit ve prospěch všech. Bez odkladu.
7. Jak dlouho má kalkulace platnost?
Kalkulace v zásadě nemá časovou platnost. Slouží Vám k tomu, abyste si udělali představu o ceně rámcově. Pokud se obsah kalkulace změní, třeba stoupne cena PHM, vyúčtování to bude reflektovat.
8. Je 1. záloha vratná?
V případě odstoupení od zakázky dodavatelem z jakéhokoli důvodu je záloha vratná ve výši 100%. Pokud odstupuje od služby zájemce, dodavatel provede vyúčtování zálohy a zůstatek vrátí.
9. Jak se řeší pojistná událost?
Záleží na tom, jak vznikne:
- chybou manipulace
na místě se dohodneme a vyčíslíme škodu, potvrdíme si dohodu písemnou podobou a smluvenou výši škody neprodleně proplatíme, případně odečteme od ceny zakázky.
- z provozu na pozemní komunikaci
účastník dopravní nehody dle pojistky viníka + pojištění nákladu
viník dopravní nehody dle pojistky zapůjčitele vozidla + pojištění nákladu
- z povinnosti 3. osoby
např. výmol v silnici s vlivem na defekt dle územní působnosti, nebo pokud se převážený náklad potopí s trajektem (sry byl jsem tam taky :-D) dle pojistek třetích osob
Plné znění obchodních podmínek
Obchodní podmínky upravují průběh mezinárodního stěhování, platné od 1.11.2022.
smluvní strany
- Dodavatel služby je společnost JEDNARADA s.r.o., IČ 17496616, se sídlem U Flory 2854, 43801 Žatec, zastoupená jednatelem Janem Jiříkem, která provozuje Autodopravu Jan Jiřík.
- Zájemcem o službu je zákazník, fyzická nebo právnická osoba, specifikovaná v Zakázkovém listu, kalkulaci nebo e-mailovém formuláři.
povinnosti stran
Povinnosti dodavatele:
- Dodavatel se zavazuje vykonat službu ve stanoveném termínu a v plném rozsahu dle kalkulace a odsouhlasené elektronické komunikace.
- Dodavatel je povinen nakládat se svěřeným majetkem tak, aby zákazníkovi nevznikla újma.
- Dodavatel je povinen informovat zákazníka o případných změnách oproti zakázkovému listu, kalkulaci nebo časovém harmonogramu prací.
Povinnosti zájemce:
- Zájemce je povinen poskytnout nezbytnou součinnost při vyplňování Zakázkového listu nebo kalkulace a uvádět v něm údaje objektivně, dle skutečnosti.
- Zájemce je povinen zajistit řádné parkovací místo pro stěhovací vůz, včetně manipulačního prostoru hydraulické plošiny o celkové délce 10m.
- Zájemce je povinen být po celou dobu přítomen na místě a poskytovat nezbytnou součinnost, případně takovou osobu určit.
- Zájemce je povinen vrátit zapůjčené krabice a přepravky nejpozději do 30 dnů od termínu provedení zakázky a to v řádném stavu. V opačném případě si smí dodavatel ponechat jistinu za složenou zápůjčku.
- Zájemce je povinen uhradit konečnou cenu za vykonanou službu hned po jejím dokončení, na místě a v hotovosti.
podmínky
Podmínky smluvních stran:
- Pokud dodavatel způsobí zájemci újmu na majetku, je povinen mu ji dle dohody uhradit. Dohoda musí být písemná.
- Dodavatel prohlašuje, že je pojištěn proti škodě způsobené třetím osobám.
- Pokud zájemce nezajistí včas řádné parkovací místo pro stěhovací vůz, nese odpovědnost za případnou vzniklou újmu na straně dodavatele.
- Pokud nebude možné z takového důvodu zakázku realizovat, naúčtuje dodavatel zákazníkovi jednorázově částku 2.000 Kč splatnou okamžitě
a
- Pokud se z takového důvodu termín zakázky posune, hradí zákazník hodinovou sazbu pracovníků a vozu v plné výši.
Cena
Cenu za službu určuje dodavatel na základě vyplněného a podepsaného Zakázkového listu oběma stranami. Cena je stanovena jako předběžná, změnit ji mohou objektivní okolnosti (počasí, technické překážky aj.). O změně ceny bude zákazník dodavatelem informován.